Αποθήκευση – Logistics
Η λύση στον κλάδο των Logistics της Αφοί Δοξιάδη Γραφοτεχνική Α.Ε. σας προσφέρει τα εργαλεία που χρειάζεστε για την εύκολη, ακριβή καταγραφή και εύρεση της παράδοσης, της απόδειξης παράδοσης, της απόδειξης συλλογής και της οποιασδήποτε άλλης τεκμηρίωσης απαιτείται για την επιτυχή διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας (supply chain).
Η αποτελεσματική διαχείριση των γραφειοκρατικών μέσων logistics έχει άμεσο οικονομικό αντίκτυπο. Όσο πιο γρήγορα μπορείτε να επεξεργαστείτε αυτά τα δεδομένα, τόσο πιο γρήγορα μπορείτε να τιμολογείτε για τις υπηρεσίες σας.
Τα έγγραφα αποθηκεύονται σε ένα ασφαλές, εύκολο στη διαχείριση κεντρικό ηλεκτρονικό αποθηκευτικό χώρο, όπου είναι άμεσα διαθέσιμα για ανάκτηση και αναφορά.
Η ψηφιακή αυτή λύση συμβάλλει στην επιτάχυνση των διαδικασιών μέσω της ταχείας λήψης εγγράφων, μειώνει το χρόνο και το κόστος διαχείρισης και ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο χειροκίνητων λαθών εισόδου (data entry).
Οι υπηρεσίες Logistics της Αφοί Δοξιάδη Γραφοτεχνική Α.Ε. σας βοηθούν να μειώσετε το κόστος σας και να βελτιώσετε την ρευστότητά σας, ψηφιοποιώντας και συγκεντρώνοντας όλα τα σχετικά έγγραφα.
Case Study - Μεγάλη εταιρεία Logistics
Εταιρεία Logistics βρίσκει λύση στις κρίσιμες ροές εργασιών και διαδικασιών με την υπηρεσία Ricoh Managed Document Services.
Προκλήσεις
- Χρονοβόρα και δύσκολη διαδικασία ελέγχου και έγκρισης των εγγράφων από τους προϊστάμενους και διευθυντές
- Πλήθος φυσικών εγγραφών που διακινούνται
- Συνεχείς μετακινήσεις των εργαζομένων για μεταφορά εγγράφων
- Αυξανόμενες απαιτήσεις σε φυσικούς χώρους αρχειοθέτησης
- Υψηλό έμμεσο κόστος για τη διαχείριση των εγγράφων
Λύση
- Ricoh Managed Document Services
Οφέλη
- Μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης και έγκρισης των εγγράφων
- Αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων
- Ψηφιακή αρχειοθέτηση και ιχνηλασιμότητα των εγγράφων
- Μείωση του έμμεσου κόστους
Μείωση του επιχειρηματικού κόστους
Εξαλείφεται η ανάγκη για χειροκίνητη αναζήτηση, αντιστοίχιση και επεξεργασία των εγγράφων παράδοσης, απόδειξης παράδοσης και απόδειξης παραλαβής. Παρέχει άμεση πρόσβαση μέσω ηλεκτρονικού αποθηκευτικού χώρου με κεντρική διαχείριση και ακριβές ευρετήριο, που μειώνει το κόστος διαχείρισης και την ανάγκη για ακριβό φυσικό αποθηκευτικό χώρο.
Επιτάχυνση των διαδικασιών
Ενίσχυση της επιχειρηματικής απόδοσης με πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε όλα τα έγγραφα. Επιτάχυνση της επεξεργασίας με γρήγορη και εύκολη σάρωση και εύρεση εγγράφων μέσω μιας πολυλειτουργικής συσκευής.
Βελτίωση της ακρίβειας
Η κεντρική διαχείριση εγγράφων επιτρέπει την ακριβή δημιουργία ευρετηρίων και αναφορών ελέγχου. Η διαχείριση εκδόσεων για check-in / check-out εξασφαλίζει ότι διατηρείται ο έλεγχος της τελευταίας ενημερωμένης έκδοσης εγγράφων. Η γρήγορη και εύκολη αντιστοίχιση εγγράφων σημαίνει ότι τα helpdesks μπορούν να χειριστούν τις ερωτήσεις πιο γρήγορα.
Βελτίωση της ταμειακής ροής
Η γρήγορη αναζήτηση και ανάκτηση βασικών εγγράφων επιταχύνει την παραγωγή τιμολογίων και βελτιώνει την ταμειακή ροή της εταιρείας σας.