DocuWare - The Document Management Solution

Πρώτοι Επίσημοι Συνεργάτες στην Ελλάδα

Είμαστε υπερήφανοι που προσφέρουμε τις κορυφαίες λύσεις διαχείρισης εγγράφων της DocuWare στην Ελλάδα. Ψηφιοποιήστε τις επιχειρησιακές σας διαδικασίες με τις καινοτόμες λύσεις μας.

Τι Είναι το DocuWare;

Το DocuWare είναι ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης εγγράφων που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αποθηκεύουν, να διαχειρίζονται και να μοιράζονται τα έγγραφά τους με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Με το DocuWare, η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών γίνονται πιο εύκολες από ποτέ. Το σύστημα παρέχει μια κεντρική πλατφόρμα για τη διαχείριση όλων των ειδών των αρχείων, από τιμολόγια και συμβάσεις μέχρι σχέδια, εικόνες και e-mails.

Με το DocuWare, οι επιχειρήσεις μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο και πόρους, βελτιώνοντας παράλληλα την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα. Είναι η ιδανική λύση για οργανισμούς που επιθυμούν να εκσυγχρονίσουν τη διαχείριση των εγγράφων τους και να αυτοματοποιήσουν τις εσωτερικές διαδικασίες τους.

DocuWare User Interface

Χαρακτηριστικά του DocuWare περιλαμβάνουν:

  • Ασφαλής αποθήκευση (cloud ή on premise): Τα έγγραφα αποθηκεύονται σε κρυπτογραφημένους διακομιστές, διασφαλίζοντας ότι μόνο εξουσιοδοτημένα άτομα έχουν πρόσβαση.
  • Εύκολη πρόσβαση: Οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στα έγγραφα από οπουδήποτε, οποτεδήποτε, μέσω web browser ή mobile εφαρμογής.
  • Αυτοματισμοί ροών εργασίας: Δημιουργήστε αυτοματοποιημένες ροές εργασίας για την έγκριση, αναθεώρηση και διανομή εγγράφων, μειώνοντας τον χρόνο και τα λάθη.
  • Ολοκληρωμένη αναζήτηση: Η προηγμένη λειτουργία αναζήτησης επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα τα έγγραφα που χρειάζονται, με βάση διάφορα κριτήρια.
  • Intelligent Indexing: Η λειτουργία ευφυούς αναζήτησης μαθαίνει από τις καταχωρήσεις σας και αυτοματοποιεί τη διαδικασία κατηγοριοποίησης των αρχείων, βελτιώνοντας την ακρίβεια και την ταχύτητα στην οργάνωση των εγγράφων, ενώ αποφεύγονται τα λάθη από την χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων.
Automation Procedures

Οι Υπηρεσίες Μας

Προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης εγγράφων που περιλαμβάνουν:

Παραμετροποίηση

Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί μας θα αναλάβουν την πλήρη παραμετροποίηση του DocuWare σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Εκπαίδευση

Παρέχουμε πλήρη εκπαίδευση για το προσωπικό σας και συνεχή υποστήριξη για να διασφαλίσουμε την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Βοηθάμε στην ανάλυση και βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών σας διαδικασιών για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη από τη χρήση του DocuWare.

Τα Οφέλη της Ψηφιακής Μετάβασης

Η μετάβαση στην ψηφιακή διαχείριση εγγράφων προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα:

  • Αποδοτικότητα: Μειώστε τον χρόνο που απαιτείται για τη διαχείριση και την αναζήτηση εγγράφων.
  • Οικονομία: Μειώστε τα λειτουργικά κόστη εξαλείφοντας την ανάγκη για φυσική αποθήκευση εγγράφων.
  • Πρόσβαση από Παντού: Αποκτήστε πρόσβαση στα έγγραφά σας οποτεδήποτε και από οπουδήποτε.
  • Περιβαλλοντική Ευαισθησία: Μειώστε την κατανάλωση χαρτιού και υποστηρίξτε την αειφορία.

Κάθετες Λύσεις

Προσφέρουμε προδιαμορφωμένες λύσεις που ενσωματώνουν βέλτιστες πρακτικές που παρέχουν γρήγορη και εύκολη ενσωμάτωση για να ικανοποιήσουν τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας. Αυτές οι λύσεις είναι σχεδιασμένες για να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και να επιταχύνουν την υιοθέτηση των διαδικασιών διαχείρισης εγγράφων.

Περιγραφές Λύσεων
  • Διαχείριση Τιμολογίων

    • Η λύση μας επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τα τιμολόγια τους. Με την αυτοματοποίηση της εισαγωγής δεδομένων και την εύκολη αρχειοθέτηση, η διαχείριση των τιμολογίων γίνεται πιο αποτελεσματική.
    • Περισσότερα για τη Διαχείριση Τιμολογίων
  • Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού

  • Διαχείριση Συμβολαίων

    • Η λύση μας, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν τα συμβόλαια τους με ευκολία. Παρέχει εργαλεία για την αναθεώρηση, την έγκριση και την ανανέωση συμβολαίων, μειώνοντας τους κινδύνους και τα λάθη.
    • Περισσότερα για τη Διαχείριση Συμβολαίων

Η Επόμενη Γενιά Διαχείρισης Εγγράφων

Η ψηφιακή επανάσταση έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που διαχειριζόμαστε τα έγγραφα και τις επιχειρηματικές μας διαδικασίες. Η μετάβαση σε ψηφιακές λύσεις όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο και πόρους αλλά και βελτιώνει τη συνολική αποδοτικότητα και ασφάλεια των δεδομένων. Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τις νέες τεχνολογίες.

Ολοκληρωτική Ψηφιακή Διαχείριση

  • Η ψηφιακή διαχείριση εγγράφων μειώνει την ανάγκη για χαρτί, καθιστώντας τις διαδικασίες πιο φιλικές προς το περιβάλλον και μειώνοντας το κόστος.
  • Η αποθήκευση και η διαχείριση των εγγράφων γίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά, βελτιώνοντας την πρόσβαση και την ασφάλεια των δεδομένων.
  • Περισσότερα για την εξάλειψη χαρτιού

Ψηφιακή Υπογραφή (e-Signing)

  • Η ηλεκτρονική υπογραφή επιτρέπει την ασφαλή και νόμιμη υπογραφή εγγράφων ηλεκτρονικά, μειώνοντας το χρόνο και την πολυπλοκότητα των διαδικασιών.
  • Διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς και ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών και των συνεργατών σας.
  • Περισσότερα για τη Ψηφιακή Υπογραφή

Μάθετε περισσότερα: DocuWare Brochure

"Always deliver more than expected"

Scroll to Top