Η Ricoh τοποθετείται στο Magic Quadrant της Gartner για τις υπηρεσίες Managed Workplace

Ειδικός Τεχνολογίας και Υπηρεσιών της Ricoh ανακοίνωσε σήμερα ότι η Εταιρεία έχει τοποθετηθεί από την Gartner, Inc. στο 2019 Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe *.

Η Gartner αξιολόγησε 16 παρόχους, συμπεριλαμβανομένης της Ricoh, στην αγορά των Managed Workplace Services (MWS). Μεταξύ άλλων κριτηρίων, η Ricoh αξιολογήθηκε ως προς την πληρότητα του πλάνου και την ικανότητα εκτέλεσης των υπηρεσιών διαχείρισης χώρου εργασίας (MWS). Ως αποτέλεσμα, η Ricoh έχει συμπεριληφθεί στο Magic Quadrant για την παροχή των υπηρεσιών αυτών στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με την Gartner: “Η Gartner ορίζει τις υπηρεσίες διαχείρισης χώρου εργασίας (MWS) ως υποσύνολο της αγοράς IT outsourcing (ITO). Τα MWS περιλαμβάνει την παραδοσιακή εξωτερική ανάθεση σε τελικούς χρήστες (EUO) καθώς και νέες ψηφιακές υπηρεσίες στο χώρο εργασίας για την παροχή αυτοματοποιημένης και ολοκληρωμένης υποστήριξης στους τελικούς χρήστες. Οι υπηρεσίες της EUO περιλαμβάνουν: 1. Γραφείο εξυπηρέτησης, 2. Υπηρεσίες outsourcing επιτραπέζιων / φορητών υπολογιστών, τόσο για φυσικές όσο και για εικονικές συσκευές, 3. Υπηρεσίες κινητικότητας/mobility για τη διαχείριση φορητών συσκευών και tablet. Τα MWS επικεντρώνονται στην παροχή μιας ψηφιακής εμπειρίας στο χώρο εργασίας, η οποία προάγει την ψηφιακή δεξιότητα των τελικών χρηστών, ενισχύοντας την εμπλοκή των εργαζομένων και την ευελιξία μέσω ενός ευχάριστου και λειτουργικού εργασιακού περιβάλλοντος, αυξάνοντας παράλληλα τη διατήρηση των εργαζομένων.”

Ο David Mills, Διευθύνων Σύμβουλος της Ricoh Europe, αναφέρει: “Πιστεύουμε ότι η Ricoh έχει αναγνωριστεί στο Magic Quadrant λόγω της συνεχούς εξέλιξης των υπηρεσιών μας και της ικανότητάς μας να προβλέπουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας. Θεωρούμε αυτό ως αναγνώριση του τρόπου με τον οποίο υποστηρίζουμε την αλλαγή στην επαγγελματική κουλτούρα των πελατών για να οδηγήσουμε την οργανωτική και ατομική ευελιξία. Τελικά, επιτρέποντας τη συνεργασία στο γραφείο και στον κλάδο μέσω της AI, των analytics και του IoT, θεωρούμε ότι είμαστε σε θέση να ενισχύσουμε τους ψηφιακούς χώρους εργασίας και να παρέχουμε στους πελάτες μια ισχυρή και αξιόπιστη υπηρεσία.”

“Πιστεύουμε ότι τα σχόλια της Gartner υπογραμμίζουν τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών μας με την ανάλυση των εργασιακών τους αναγκών, την προσαρμογή της γνώσης και τις υπηρεσίες υποστήριξης, αποδεικνύοντας την σταθερή εστίαση της Ricoh στους πελάτες μας. Πιστεύουμε επίσης ότι τα σχόλια υπογραμμίζουν επίσης την επιτυχία μας στην παροχή προστιθέμενης αξίας μέσω νέων ψηφιακών εργαλείων, όπως η παροχή πληροφοριών από τα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία, τα οποία εκσυγχρονίζουν τις παραδοσιακές υπηρεσίες.”

“Η θέση μας στο Magic Quadrant αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας να μεταμορφώσουμε τις εμπειρίες στο χώρο εργασίας, με γνώμονα την εμπειρία της ομάδας μας των 7.000 ειδικών σε θέματα IT Workplace παγκοσμίως. Η λύση μας από άκρο σε άκρο παρέχει αλλαγή για ένα ευρύ φάσμα οργανισμών και ρόλων. Έχουμε επικεντρωθεί στην παροχή βοήθειας στους πελάτες να αντιμετωπίσουν τις σημερινές προκλήσεις στο χώρο εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης διαφορετικών συστημάτων και εφαρμογών. Ήμασταν ενθουσιασμένοι με τα σχόλια που λάβαμε από τους πελάτες ως μέρος της διαδικασίας αξιολόγησης.”

Alberto Mariani, Αντιπρόεδρος, Γραφείο Υπηρεσιών, Ricoh Europe.

Η υπηρεσία Διαχείρισης του Εργασιακού Χώρου υποστηρίζει και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη να εργάζονται πιο έξυπνα μέσω της ανάπτυξης ενός σύγχρονου χώρου εργασίας. Η δική μας έρευνα δείχνει ότι:

✔ Οι πελάτες μας επαινούν την Ricoh για την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας, την ευελιξία και την ικανότητά μας να κατανοούμε και να προσαρμόζουμε τις απαιτήσεις των πελατών μας.

✔ Οι πελάτες μας αναφέρουν επίσης υψηλά επίπεδα ικανοποίησης από τις αναλύσεις στο χώρο εργασίας τους, την προσαρμογή της γνώσης και τις υπηρεσίες υποστήριξης.

✔ Η ευέλικτη προσέγγιση μάς επιτρέπει να εξυπηρετούμε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.

✔ Η ολοκληρωμένη προσφορά μας καλύπτει τώρα το γραφείο εξυπηρέτησης, τα περίπτερα, την τεχνολογία πεδίων, τη διαχείριση των κινητών συσκευών, την έξυπνη αυτοματοποίηση των υπηρεσιών, τη συνεργασία στο cloud, τις πύλες γνώσης (knowledge bases), τις VDI, DaaS και έξυπνες θυρίδες – Smart Lockers.

*Gartner Magic Quadrant για διαχειριζόμενες υπηρεσίες στον χώρο εργασίας, Ευρώπη “από τους David Groombridge, Claudio Da Rold και Federica Troni (14 Ιανουαρίου 2019).

Αποποίηση ευθύνης του Gartner

Η Gartner δεν υποστηρίζει οποιονδήποτε πωλητή, προϊόν ή υπηρεσία που απεικονίζεται στις ερευνητικές της εκδόσεις και δεν συμβουλεύει τους χρήστες της τεχνολογίας να επιλέγουν μόνο εκείνους τους πωλητές με τις υψηλότερες αξιολογήσεις ή άλλη ονομασία. Οι έρευνες της Gartner αποτελούνται από τις απόψεις της ερευνητικής οργάνωσης της Gartner και δεν πρέπει να ερμηνεύονται ως δηλώσεις πραγματικότητας. Η Gartner αποποιείται κάθε εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή, σχετικά με αυτή την έρευνα, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εγγυήσεων εμπορευσιμότητας ή καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό.

Scroll to Top